Inschrijven nieuwsbrief

Nieuwe bijeenkomsten

Naast de uitreiking van de Machiavelliprijs organiseert de Stichting Machiavelli regelmatig debatten over communicatie zoals het traditionele campagneleiders ontbijtdebat.

Daarnaast trapt de stichting Machiavelli op de eerste dinsdag van het parlementaire jaar steevast af met twee fractievoorzitters uit de Tweede Kamer.

Alle bijeenkomsten zijn toegankelijk voor iedere belangstellende. Degenen die zich als zodanig hebben laten registreren worden daarvoor rechtstreeks uitgenodigd. Deze groep bestaat onder meer uit Nederlandse overheidsvoorlichters, werkzaam op verschillende bestuurlijke niveaus en aanverwante werkterreinen, evenals bestuurders, ambtenaren, volksvertegenwoordigers, wetenschappers en journalisten.

Wilt u de digitale uitnodigingen ontvangen van onze bijeenkomsten?
Schrijf u dan in op onze nieuwsbrief