• Stichting Machiavelli

Nieuwe bijeenkomsten

Naast de uitreiking van de Machiavelliprijs organiseert de Stichting Machiavelli regelmatig debatten over communicatie zoals het traditionele campagneleiders ontbijtdebat. Zo blikten de campagneleiders op 6 april 2016 terug op het Oekraïnereferendum.

Daarnaast trapt de stichting Machiavelli op de eerste dinsdag van het parlementaire jaar steevast af met twee fractievoorzitters uit de Tweede Kamer. Op 6 september 2016 waren Alexander Pechtold (D66) en Diederik Samsom (PvdA) te gast.

Alle bijeenkomsten zijn toegankelijk voor iedere belangstellende. Degenen die zich als zodanig hebben laten registreren worden daarvoor rechtstreeks uitgenodigd. Deze groep bestaat onder meer uit Nederlandse overheidsvoorlichters, werkzaam op verschillende bestuurlijke niveaus en aanverwante werkterreinen, evenals bestuurders, ambtenaren, volksvertegenwoordigers, wetenschappers en journalisten.

Wilt u de digitale uitnodigingen ontvangen van onze bijeenkomsten? Schrijf u in voor onze mailinglijst.

Campagneleidersdebat Tweede Kamerverkiezingen 2017
Na de Tweede Kamerverkiezingen op woensdag 15 maart 2017, organiseerde Stichting Machiavelli donderdagochtend 16 maart traditiegetrouw een campagneleidersdebat waarin werd teruggeblikt op...