• Stichting Machiavelli

Bijeenkomsten

Naast de uitreiking van de Machiavelliprijs organiseert de Stichting Machiavelli regelmatig debatten over communicatie zoals het traditionele campagneleiders ontbijtdebat. Het campagneleidersdebat vindt direct op de ochtend na de verkiezingen plaats. Dit zijn informele discussies over actuele communicatievraagstukken met debaters uit de wetenschap, de journalistiek, de voorlichting of het bedrijfsleven.

Alle bijeenkomsten zijn toegankelijk voor iedere belangstellende. Degenen die zich als zodanig hebben laten registreren worden daarvoor rechtstreeks uitgenodigd.

Deze groep bestaat uit Nederlandse overheidsvoorlichters, werkzaam op verschillende bestuurlijke niveaus en aanverwante werkterreinen, evenals bestuurders, ambtenaren, volksvertegenwoordigers, wetenschappers en journalisten.

Wilt u de digitale uitnodigingen ontvangen van onze bijeenkomsten? Schrijf u in voor onze mailinglijst.
Campagneleidersdebat Tweede Kamerverkiezingen 2017
Na de Tweede Kamerverkiezingen op woensdag 15 maart 2017, organiseerde Stichting Machiavelli donderdagochtend 16 maart traditiegetrouw een campagneleidersdebat waarin werd teruggeblikt op...